مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

باید با همدلی در توسعه ورزش قهرمانی گام های مثبتی برداریم 



به مناسبت سومین دوره مسابقات استعداد های برتر ورزشی کشور،جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی هرمزگان برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل جلسه هم اندیشی سومین دوره مسابقات استعداد های برتر ورزشی کشور با حضور محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان وجمعی از روسا و نواب روسای هیات های ورزشی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزارشد ‌.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست هم اندیشی روسای هیات های ورزشی استان با اشاره به در پیش بودن سومین دوره  المپیاد استعدادهای برتر اظهارداشت: روسای هیات ها باید از هم اکنون فعالیت‌ها، برنامه ریزی‌ها و استعدادیابی های خود را در جهت حضور چشمگیر در المپیاد انجام دهند تا شاهد موفقیت‌ های بیش از پیش ورزشکاران استان در این عرصه باشیم.
وی افزود: در شرایط کنونی که جامعه با ویروس کرونا درگیر بوده و از طرفی نیز با محدودیت‌ هایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی مواجه هستیم، شاهد موفقیت‌های ورزشکاران هرمزگان در سطح کشور و جهانی هستیم.
متولی ورزش و جوانان خطاب به روسای هیات های ورزشی تصریح کرد:می بایست با همدلی و وحدت کامل در توسعه ورزش قهرمانی گام های مثبت و اصولی برداشت و در همین زمینه المپیاد فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه  را فراهم کنیم.
وی بیان داشت: هیات های ورزشی باید برنامه ریزی های لازم را درخصوص برنامه های مختلف مربوطه خود داشته باشند و اداره کل وظیفه نظارت بر برنامه های هیئت های ورزشی را نیز دارد.
متولی ورزش و جوانان استان با تاکید بر لزوم حمایت و پرورش استعدادهای ورزشی رشته های مختلف ورزشی ، استعدادیابی را موتور محرک و تولید ورزش عنوان کرد.
محمود رضا امیاری با بیان این که تلاشمان این است که استعدادهای مختلف ورزشی را موردحمایت قراردهیم  گفت: هیات های ورزشی هر ایده و پیشنهاد اثرگذاری را درحوزه ورزش داشته باشند  پذیرا هستیم و قطعا حمایت لازم را خواهیم داشت. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تأکید بر لزوم استفاده مناسب از فضای پایگاه قهرمانی برای پرورش استعدادها عنوان کرد: هیات های ورزشی استان می بایست تمام تلاش خود را به کار گیرند  تا در سال جاری نیز عناوین و موفقیت های بهتر و شایسته تری را به دست آوریم. 
لازم به ذکراست  باتوجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ۲۲ هیات ورزشی استان در این جلسه حضورداشتندکه ستاد سومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزشی را تشکیل می دهند  و همچنین نشست هم اندیشی ۲۳ هیات ورزشی دیگر در روز یکشنبه یازدهم  مهرماه جاری برگزار می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها