جدیدترین تبلت «گوگل» رونمایی شد



گوگل دیگر تنها یک موتور جستجوگر قدرتمند نیست و این شرکت در حال توسعه یک تبلت جدید با نام Pixel tablet است که از حاشیه‌های بسیار نازک و اندروید ۱۲ بهره می‌برد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تجارت‌نیوز، اخیراً اطلاعاتی از یک ثبت اختراع جدید گوگل به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این شرکت در حال توسعه یک تبلت جدید با نام Pixel tablet است که از حاشیه‌های بسیار نازک و اندروید ۱۲ بهره می‌برد.

اگرچه شرکت گوگل مدتهاست تولید تبلت را متوقف کرده، اما اخیراً اطلاعاتی از یک ثبت اختراع جدید این شرکت به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این شرکت در حال راه اندازی یک تبلت جدید با نام Pixel tablet است که از حاشیه‌های بسیار نازک و اندروید ۱۲ بهره می‌برد. تصاویر رندر این تبلت همچنین حکایت از آن دارد که این دستگاه با الهام از گوشی‌های هوشمند گوگل پکسل ۶ طراحی شده اند.

همه ما اکنون می‌دانیم که گوگل دیگر تنها یک موتور جستجوگر قدرتمند نیست. این شرکت، مدتهاست که در زمینه طراحی و تولید محصولات مختلف فناوری، همچون گوشی‌های هوشمند Google Pixel، بلندگو‌ها و دوربین‌های Nest و لپ تاپ‌های Chromebook دو در یک، فعال است. این سازنده آمریکایی تا سال ۲۰۱۹ به تولید تبلت نیز مشغول بوده و Pixel Slate آخرین مدل این شرکت بود. پس از آن گوگل تمرکز خود را بر روی تولید لپ تاپ‌هایی قرار داد که هم قابلیت‌های لپ تاپ و هم تبلت را ارائه می‌دهند و به نظر می‌رسید که تولید تبلت به فراموشی سپرده شد، اما یک گزارش جدید خلاف این امر را نشان می‌دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها