نماز جمعه این هفته در بندرعباس اقامه می شود



ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با اعلام خبر برگزاری نماز جمعه در تاریخ نهم مهرماه با حفظ و رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

        

به گزارش صبح ساحل، در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنین نمازگزارخواسته شده، در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع با استفاده ماسک و مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

همچنین صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد.  هماهنگی بین ستاد و دستگاه های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد علیه السلام و دیگر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار انجام شده است اما به جهت حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نخواهیم کرد.

 ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنان نمازگزار خواست که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنند و همچنین بنا شده است از یگ چهارم ظرفیت مسجد استفاده شود. 

مومنین نماز گزار باید درنظر داشته باشند که قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

نماز جمعه این هفته بندرعباس به امامت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد که مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه ها تا پایان نماز عصر ۴۵ دقیقه خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها