رفع تصرف ۳۶ هزارمترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۳۶ هزارمترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد
   
به گزارش صبح ساحل، علی صالحی از رفع تصرف دو قطعه از اراضی ملی و دولتی واقع در محدوده خارج از طرح هادی روستای نقاشه جزیره قشم مجموعأ به مساحت ۳۶ هزار و ۴۵۰ متر مربع خبر داد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را ۱۸۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: اعاده این اراضی در اجرای دستور مقام قضایی و با همکاری مأمورین پاسگاه مرزی دریایی شیب دراز انجام شده است.

وی همچنین با تأکید بر تداوم اینگونه اقدامات در راستای اجرای قانون و برای احقاق حقوق مردم جزیره قشم، تصریح کرد: همه مسئولان و کارگزاران نهاد‌های اجرایی و نظارتی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته باشند و به محض اطلاع از هرگونه سوءاستفاده و تجاوز به این اراضی، ضمن پیگیری موضوع، با دستگاه قضایی همکاری نمایند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از نظارت دقیق دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان بر پرونده‌های مرتبط با این حوزه نیز خبر داد و تصریح کرد: پرونده‌های قضایی که توسط دستگاه‌های مرتبط مطرح می‌شود به صورت مستمر مورد رصد و پیگیری دبیرخانه قرار می‌گیرد تا بدون هرگونه اطاله دادرسی در اولین فرصت تعیین تکلیف شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها