مسابقات نخبگان بسکتبال جوانان کشور

هرمزگان به مرحله نهایی صعود کرد 



رقابت‌های بسکتبال نخبگان زیر ۱۸ سال منطقه هفت کشور به میزبانی بندرعباس برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، رقابت‌های بسکتبال نخبگان زیر ۱۸ سال منطقه هفت کشور به میزبانی بندرعباس با صعود دوتیم هرمزگان وکرمان به کار خود پایان داد.
در رور سوم این بازی ها ، دو تیم هرمزگان و یزد در سالن فجر بندرعباس به میدان رفتند. جواد زارعی سرمربی موفق تیم هرمزگان برای این دیدار عبداله شمس الدینی ، آرین گردی تختی ، مهدی خادمی ، محمد حسین فرهادی ، نعمت اله ناصری ، ابراهیم شریفی ، آرش صید مرادی ، امیر علی شبدر ، آریا جعفری ، مهدی آذربراه و امیر حسین نادرپور را به میدان فرستاد. 
تیم یزد که از بازی نخست خود یک شکست از کرمان در پرونده داشت آمده بود تا شکست نخست خود را جبران کند اما شاگردان جواد زارعی با بازی زیبایی خودشان اجازه هنرنمایی به تیم یزدی ندادند.
در کوارتر نخست تیم هرمزگان ۱۰ بر شش و درکوارتر دوم ۱۹ بر ۱۶ و در مجموع در وقت نخست ۲۹ بر ۲۲ پیش افتادند .شاگردان زارعی در دو کوارتر بعدی اجازه خودنمایی به یزدی ندادند و با بازی منطقی وبا پرتاب های زیرحلقه  ۳۶ بر ۱۰ و ۲۶ بر ۱۳ در پایان با پیروزی ۹۱ بر ۴۵  با دو برد عنوان تیم برتر منطقه هفت را به خود اختصاص دادند.  این رقابت‌ها با حضور تیم‌های یزد ، کرمان و هرمزگان به میزبانی بندرعباس و در سالن فجر این شهر برگزار شد و بسکتبالیست‌های هرمزگانی با نتیجه ۷۱ بر ۳۰ تیم کرمان و ۹۱ بر ۴۵ تیم بسکتبال یزد را شکست دادند.
رقابت‌های بسکتبال نخبگان زیر ۱۸ سال کشور با حضور ۳۲ تیم در هشت منطقه (چهار تیم در هرمنطقه) برگزار شد و منطقه ۷ آخرین منطقه ای بود که به میزبانی بندرعباس طی سه روز انجام گرفت. تیم هیات بسکتبال سیستان و بلوچستان در مسابقات منطقه ۷ انصراف داد و دو تیم هرمزگان و کرمان به مرحله بعدی این مسابقات صعود کردند. تیم داوری این مسابقات مهدی میقانی ، دانیال مصلح پور ، حسین کارگر ، فاروق غفاری ، طاها مهجورباشی ، میلاد شافعی ، بردیا پاکدامن ، امیر عباس ازدانش ، محبوبه مدارایی ، هدی عطرفه نجات بودند و محمد مرادزاده نماینده فدراسیون وناظر فنی مسابقات بودند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها