استاندار هرمزگان:

سایت دفن پسماند‌های صنعتی در بندرعباس به‌زودی بهره‌برداری می‌شود



استاندار هرمزگان گفت: سایت مجهز و استاندارد مدیریت و دفن پسماند‌های ویژه و صنعتی در بندرعباس به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی در نشست پیگیری ارتقای شاخص‌های زیست محیطی و بهداشت عمومی در هرمزگان افزود: برای مدیریت پسماند‌های ویژه و صنعتی در استان، با کمک بخش خصوصی، سایت مجهز و بزرگی در غرب بندرعباس برای مدیریت و دفن استاندارد پسماند ایجاد شده که مورد تایید اداره کل حفاظت محیط زیست استان است.


وی گفت: موانعی که در این طرح در زمینه آب، برق و گاز وجود داشت، به سرعت رفع شده و مجوز بهره‌برداری از آن نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، صادر شده است.


استاندار هرمزگان افزود: تمام واحد‌های صنعتی غرب بندرعباس در مناطق ویژه اقتصادی خلیج فارس و بندر شهید رجایی، اگر به موقع برای دفن استاندارد پسماند‌های خود اقدام نکنند، توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان واحد آلاینده شناخته می‌شوند.


همتی افزود: تعدادی از واحد‌های صنعتی در غرب بندرعباس، دفن غیر استاندارد پسماند داشته‌اند که اداره کل حفاظت محیط زیست باید سریعا بررسی کرده و چنانچه نیاز به استاندارد سازی آن محیط وجود دارد، به واحد‌های مربوطه اعلام کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها