واحدهای متخلف توزیع سیلندر گاز خانگی هرمزگان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند



معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از معرفی واحدهای متخلف در توزیع سیلندر گاز خانگی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «عبدالرضا پیروی منش»، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: با توجه به اعلام نرخ سیلندر گاز خانگی به مبلغ ۱۶۷ هزار ریال بازرسان این سازمان از زمان اعلام نرخ تاکنون ۲۱ پرونده تخلف برای واحدهای متخلف تشکیل دادند. وی ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده را بیش از ۸۳ میلیون ریال دانست و عنوان کرد: پرونده های مذکور جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان بیان کرد: پرونده‌های تشکیل شده شامل بندهای تخلف از قبیل عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی بوده که توسط بازرسان کشف و پرونده تخلف برای این واحدها تشکیل شده است.  پیروی منش در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در قیمت‌ها و نحوه توزیع سیلندر گاز مایع مراتب را را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها