عملیات اجرایی انتقال گاز به بندرلنگه و هفت روستای شهرستان بستک در سال جاری آغاز می‌شود



مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی انتقال گاز به شهر بندرلنگه و هفت روستای شهرستان بستک در دیدار با نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «فواد حمزوی»، مدیر عامل شرکت گاز استان همزگان در سفر یک روزه خود به غرب استان،در دیدار با احمد جباری، نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از دغدغه مندی، پیگیری و حمایت های منتخب مردم در خانه ملت در امر گازرسانی ، به  بیان گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های گازرسانی در سال جاری در شهرستان های بستک، پارسیان و بندرلنگه پرداخت.
 وی افزود: در سال جاری عملیات اجرایی پروژه خط انتقال  گاز بندرلنگه به طول ۷۲ کیلومتر و پروژه گازرسانی به ۷ روستای کوهیج، هرنگ، نهند، خلوص، گتاو، فاریاب و کوخرد  این شهرستان و صنایع  این محدوده آغاز می شود. حمزوی اظهار کرد: با گازرسانی به این  ۷ روستا، جمعیتی  حدود  ۵۰۰۰ خانوارتحت پوشش این نعمت الهی قرار خواهند گرفت..
در ادامه این دیدار،سعید داوری پور، رئیس برنامه ریزی شرکت گاز هرمزگان به بیان جزییات برنامه‌ های پیش رو این شرکت جهت گازرسانی به سایر مناطق باقیمانده غرب استان با هدف توسعه و تقویت زیر ساخت های لازم در بخش های صنعتی، شهری و روستایی پرداخت. وی اعلام کرد: برنامه گازرسانی به شهر جناح و حدود ۲۵ روستای باقیمانده آن  و تقریبا ۵۸ صنعت در این منطقه، طی فاز دوم عملیات اجرایی گازرسانی طراحی و در دستور کارشرکت گاز هرمزگان قرار دارد.
 احمد جباری،نماینده غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گاز را نعمتی الهی خواند و افزود:با ورود گاز طبیعی به هرمنطقه، سبب اشتغالزایی، رونق کسب و کار،ایجاد زندگی بهتر و ایمن تر برای شهروندان آن منطقه، می شود. وی ضمن تأکید بر اجرای هرچه سریعتر گازرسانی به شهر بندرلنگه به منظور برخورداری شهروندان این شهرستان، از گاز طبیعی، پیگیری های لازم با ادارات مرتبط از جمله اداره کل منابع طبیعی، درخصوص رفع  موانع گازرسانی به بندرلنگه،انجام‌ داد و راهکاری لازم را در این زمینه صادر کرد.
شایان ذکر است در سفر یک روزه مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان به غرب استان، فرمانده بسیج شهید خاکسارنژاد،رئیس روابط عمومی،  مسئول برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی این شرکت و سرپرست اداره گاز شهرستان بستک و پارسیان،  نیز حضور داشتند و قبل از این دیدار به عیادت سه تن از خانواده های معظم شهدای شهر بستک رفتند.
   عملیات اجرایی انتقال گاز به بندرلنگه و هفت روستای آن در سال جاری آغاز می شود
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها