یک عضو شورا بررسی خواهد کرد؛

رسانه مورد حمایت مدیریت سابق شهرداری بندرعباس که بود؟



یعقوب دبیری‌نژاد، عضو شورای شهر بندرعباس، که خود از خانواده رسانه است در یادداشتی به افشای پشت پرده حمایت‌های مدیریت سابق شهرداری بندرعباس از یک رسانه خاص پرداخت.
 
 
به گزارش صبح ساحل، یعقوب دبیری‌نژاد در این یادداشت گفت: مدتی است برخی عزیزان به نام منتقد اقدام به انتشار مطالبی علیه بنده می نمایند که این موضوع طی روزهای اخیر به اوج رسید. با توجه به اینکه این مطالب نه از سر دلسوزی و نقد منصفانه بلکه از سر غرض ورزی و عداوت منتشر می گردد بنده قصد پاسخگویی نداشتم چرا که معتقدم شنیدن این تهمت ها و تحمل آن بخشی از وظیفه نمانیدگی مردم است. علی ایحال به اصرار برخی دوستان و همکاران رسانه ای چند خطی جهت تنویر افکار همشهریان عزیزم و اطلاع اصحاب محترم رسانه به حضورتان تقدیم می کنم. 
بنده از اولین روز ثبت نام در انتخابات شورای شهر، با خود و خدای خودم عهد کردم برای مبارزه با فساد در برابر هیچ توصیه و تهدیدی کوتاه نیایم، لذا به پشتوانه تجربه حسابرسی در دیوان محاسبات اقدام به بررسی برخی اسناد مالی مشکوک نمودم که در این بین به مواردی برخوردم که یک سر آن در مجموعه شهرداری و بخش دیگر به برخی رسانه هایی ختم می شد که طی سالهای اخیر با تعریف و تمجید های زائد به مجیز گویی مدیران می پرداختند و از این ره آورد از یک بنگاه اجتماعی و رسانه ای به بنگاه اقتصادی با لابی های کثیف سیاسی مبدل شده بودند.
لذا پس از طرح موضوع در کمیسیون حقوقی شورا، برخی همکارانم از سر دلسوزی و محبت توصیه نمودند با توجه به اشخاص و عوامل پشت پرده این سواستفاده ها موضوع را از طریق دیگری غیر از شورای شهر پیگیری نمائیم . 
اما عوامل این تخلف آشکار و اجحاف در حق رسانه های مستقل، آنچنان قدرتمند و با نفوذ بودند که حتی از ریز جزئیات جلسه کمیسیون حقوقی شورا با مدیران ذیربط نیز اطلاع داشتند. و بلافاصله پیشنهادات و توصیه ها را شروع نمودند و پس از آنکه از این باب نا امید ماندند از طریق برخی همکاران مطبوعات تهدید نمودند که در صورت ادامه موضوع، اسنادی علیه بنده منتشر خواهند نمود. 
همین تهدیدات باعث شد تا اطمینان پیدا کنم مسیری را که برای مبارزه با فساد آغاز نموده ام مسیر درستی است و در حال حاضر مصمم تر از قبل به همراه همکاران پاک دست کمیسیون حقوقی شورای شهر بندرعباس، بی هراس از هرگونه تهدید و ناشنوا از هر پیشنهاد و نصیحتی، عزم خود را برای برخورد با سواستفاده کنندگان و غارتگران سرمایه های مردم در شهرداری بندرعباس جمع نموده ایم و در این راه از جان و مال و آبروی خود نیز گذشته ایم. لذا تهمت های منتشره در روزهای اخیر در فضای مجازی علیه بنده، حتی ذره ای ناچیز در برابر وظیفه اینجانب نسبت به رای اعتماد همشهریان عزیزم محسوب نمی شود و اطمینان می دهم تا پای جان در راه مقابله با فساد و حیف و میل کنندگان بیت المال در شهرداری بندرعباس خواهم ایستاد.
در خصوص تهمت پراکنی های اخیر نیز، مزید استحضار اینجانب پس از اعلام نتایج انتخابات، همکاران عزیزم در روزنامه دریا را از چاپ هرگونه آگهی و رپرتاژ خبری از شهرداری و سازمان های تابعه نهی نموده ام و بلافاصله پس از رسمیت یافتن شورای ششم (در نیمه مرداد ماه)، داوطلبانه طی نامه ای به سرپرست محترم شهرداری درخواست نمودم شهرداری و سازمان های تابعه از ارسال هرگونه آگهی به روزنامه دریا و یا نشریات مربوط به نزدیکانم خودداری نماید که این موضوع نیز در همان زمان به کلیه سازمان های تابعه شهرداری بندرعباس بخشنامه گردید.     
لذا به آن دسته عزیزانی که طی هفته های اخیر با رها نمودن کار و زندگی خود به منظور یافتن سو استفاده مالی از اینجانب در تلاش مضاعف هستند توصیه می کنم موضوع تهمت ها و تهدیداتشان را به مسیر دیگری سوق دهند چرا که دست و پا زدن بیهوده در باتلاق فساد فقط به تعجیل در رسواییشان کمک خواهد کرد و بنده با هر تهدید مصمم تر از قبل به تلاش خود در مبارزه با فساد ادامه خواهم داد.
 
یعقوب دبیری نژاد ، عضو شورای شهر بندرعباس
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها