لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور 

شهرداری بندرعباس مقتدرانه به مرحله نهایی صعود کرد



بانوان شهرداری بندرعباس به دیدارهای پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور راه یافتند. 
به گزارش صبح ساحل،  تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس چهار بازی مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور را با پیروزی به پایان بردند و مقتدرانه و با کسب ۱۲ امتیاز راهی مرحله نهایی این رقابت ها شدند. تیم شهرداری بندرعباس در ادامه درخشش خود و در آخرین بازی ۷ بر ۲ از سد گلساپوش یزد گذشت تا میزبان هم در مقابل بانوان هرمزگانی حرفی برای گفتن نداشته باشد. ملیحه نورالدینی سه گل ، سحر عاملی دو گل، سهیلا لرستانی و طیبه ایرانی هر کدام یک گل در این بازی به ثمر رساندند. 
بانوان شهرداری بندرعباس در نخستین دیدار خود با نتیجه ۷ بر ۲ از سد تیم تازه لیگ برتری ستارگان مکران سیریک دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت ها گذشت. در این دیدار ملیحه نورالدینی ۴ گل و فاطمه معماری ، مهسا عرب و سحر عاملی هر کدام یک گل برای شهرداری به ثمر رساندند. بانوان شهرداری بندرعباس در دومین  دیدار خود از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور به میزبانی استان یزد با نتیجه ۴ بر ۳ تیم ️ذوالفقار جم را شکست داد تا دومین پیروزی خودش را جشن بگیرد. ملیحه نورالدینی سه گل و سحر عاملی یک  گل برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساندند.
تیم شهرداری بندرعباس در سومین  دیدار خود  با نتیجه ۱۲ بر یک  تیم ️خاتون بم را شکست داد تا سومین پیروزی خودش را در این دوره از مسابقات کسب
کند.‌ ملیحه نورالدینی و مهسا عرب هرکدام سه گل سحر عاملی دو گل، سهیلا لرستانی ، طیبه ایرانی ، نرکس مراد و  وجیه صادقی هرکدام یک گل به ثمر رساندند. 
برای تیم شهرداری بندرعباس مهسا عرب، طيبه ايرانی ، فريبا سهرابی ، فاطمه معماری، مائده انصاری،  وجيهه صادقی، نرگس مرادی،  سهيلا لرستانی، مژگان مهدی زاده، سحر عاملی و  مليحه نور الدینی بازی کردند. اعضای کادر فنی تیم شهرداری را شیما زينلی سرپرست، مريم محمودی مدیر تیم، ناديا احمدی تدارکات، حميده سلطانی زاده سرمربی و فاطمه يگانه  مربی تشکیل دادند.
 تیم ستارگان مکران سیریک دیگر نماینده هرمزگان در پایان این مرحله با سه شکست و یک پیروزی به کار خود پایان داد.
       
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها