نخستین روز شروع بکار شهردار بندرعباس؛

وعده تکریم ارباب رجوع و ارتباط بهتر شهرداری و شورا



رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:  تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آن‌ها از اولویت‌های شهرداری بندرعباس باشد.
به گزارش صبح ساحل، مراسم معرفی و شروع بکار شهردار بندرعباس با حضور «فاطمه جراره»، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، «عزیزالله»، کناری فرماندار بندرعباس، صادقی، مدیرکل امور شهری استانداری، اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندرعباس، ارجمند، سرپرست شهرداری و جمعی از مدیران مجموعه شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
«فاطمه جراره»، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در اين مراسم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی و تشکر از شهردار سابق و اعضای سابق شورای شهر اظهار داشت: شورای ششم در اولین گام خود شهردار بندرعباس را انتخاب کرد و با حکم وزیر محترم کشور رسما نوبانی به عنوان شهردار بندرعباس منصوب و انتظار داریم باتوجه به شاخصه هایی که مد نظر شورا است شهردار بندرعباس در تسهیل در انجام امور اقدام کند تا رضایتمندی مردم شهر بندرعباس را به دنبال داشته باشد.
جراره افزود: انتصاب مدیران توانمند و دلسوز در مجموعه شهرداری می تواند در انجام هرچه بهتر کارها به شهردار منتخب کمک کند تا این مجموعه با مشکل خاصی در زمینه های مختلف شهری روبرو نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان اضافه کرد: مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس ، پاسخ بموقع به درخواست‌های مردم و خدمت خالصانه و صادقانه از دیگر برنامه های شهردار بندرعباس باشد تا در پایان شورای ششم مردم قضاوت کنند و انتظارات واقعی خود را از شورا و شهرداری دیده باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها