جزئیاتی درمورد زمان پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی



پیگیری‌ها حاکی از آن است که یارانه جدید ۲۰۰هزار تومانی، به محض ابلاغ به وزارت رفاه اجرایی می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته اقتصاد آنلاین، در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی در مورد یارانه جدید 200هزار تومانی مطرح شد؛ در این خبر ذکر شده بود که برای خانوارهای  پنج دهک اول کارت اعتباری معیشتی صادر می‌شود که مبلغ آن نیز در هر ماه به ازای هر نفر بین 150 تا 200هزار تومان خواهد بود.

از دیگر جزییات این یارانه گفته شده است که یارانه شامل پنج دهک اول است؛ سه دهک اول 200هزار تومان به ازای هر نفر و دو دهک بعدی نیز 150هزار تومان در ازای هر نفر دریافت خواهند کرد.

 

یارانه 200هزار تومانی مانند یارانه نقدی نیست

البته باتوجه به آنچه تاکنون منتشر شده و آنطور که رئیس جمهوری توضیح داده است، این یارانه، یک یارانه بلاعوض مانند یارانه نقدی و معیشتی نیست؛ بلکه وامی است که با سود دو درصد پرداخت خواهد شد.

 

زمان پرداخت یارانه چه زمانی است؟

با انتشار این خبر، اقتصاد آنلاین از سازمان هدفمندی یارانه‌ها و نیز وزارت رفاه موضوع را پیگیری کرد؛ یک منبع آگاه از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این خصوص اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت هنوز در این باره دستوری دریافت نشده است. وزارت رفاه نیز در پاسخ به این سوال که داستان یارانه 200هزار تومانی چیست و چه زمانی پرداخت می‌شود گفت: به محض اینکه دستور به وزارتخانه ابلاغ شود، اجرای آن عملی خواهد شد و باید منتظر ماند تا دستور ابلاغ شود.

غیرقابل انتشار: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها