نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دولت از نیروهای هرمزگان استفاده کند / تمام مسئولان استان برای موفقیت استاندار جدید پای کار می‌آیند


نویسنده: صبح ساحل

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه وضعیت فقر در استان هرمزگان جایگاه مطلوبی ندارد و تنها سه استان از هرمزگان وضعیت بدتری دارند، عنوان کرد: وضعیت اشتغال هرمزگان جالب نیست و ضریب بیکاری اعلام شده مطلوب نیست و باید برای اشتغال جوانان هرمزگانی فکر چاره‌ای کرد.
به گزارش صبح ساحل، «محمد عبادی زاده»، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در آئین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان، گفت: ظرفیت‌های استان هرمزگان بر کسی پوشیده نیست. شهر بندرعباس یکی از شهرهای مهم و استراتژیک کشور است. تاکید رهبر بر اهمیت و جایگاه شهر بندرعباس در کنار ظرفیت‌های عظیم این استان به خصوص ظرفیت انسانی این استان، حضور خوب، همدلی و وفاق برادران شیعه و سنی ظرفیت بزرگی را ایجاد کرده است.
وی افزود: شهرهای آباد دنیا ساحلی هستند، استان ما برای رسیدن به وضعیت مطلوب خیلی کار دارد.
امام جمعه بندرعباس خطاب به وزیر کشور گفت: علی رغم همه ی ظرفیت ها، وضعیت فقر در استان هرمزگان جایگاه خوبی ندارد. فقط سه استان فقیرتر از هرمزگان داریم. وضعیت اشتغال هم مطلوب نیست. ضریب بیکاری هرمزگان خیلی بالا است. مشکلات زندگی مردم ناشی از همین فقر و بیکاری است. این حقیقت انکار ناپذیر است. هرچقدر بتوانیم ظرفیت های استان را استفاده کنیم می توانیم فقر را کاهش بدهیم.
عبادی‌زاده اضافه کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که با وجود همه ظرفیت‌های هرمزگان، جوانان هرمزگانی کمترین بهره را از این سرمایه ها بردند. 
وی با بیان اینکه در طول 43 سال انقلاب، جوانان هرمزگانی در بدنه مدیریت ارشد کشور جایی نداشتند، گفت: جوانان هرمزگانی علاقه دارند در مدیریت عالی کشور خدمت کنند. در حال حاضر ما در لایه‌های پایین وزارتی هم وضعیت خوبی نداریم. استان هرمزگان پشتیبان خوبی ندارد. انتظار داریم در دولت  این ظرفیت فراهم شود. جوانان هرمزگانی و مدیران بتوانند در سطوح عالی کشور هم حضور داشته باشند. این آرزوی مردم هرمزگان است.
عبادی‌زاده در پایان افزود: استان هرمزگان امروز استاندار جوان و پرانرژی خواهد داشت. همه به شما کمک خواهند کرد تا شما بتوانید خدمات خوبی به مردم ارائه دهید. شما با اتکا به قدرت الهی و مجموعه مدیریت استان و ائمه جمعه و جماعات خلاهای موجود را پر کنید و چرخ حرکت پیشرفت استان را شتاب ببخشید. بنده و سایر مسئولین در این راه همراه شما خواهیم بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها