«مهدی دوستی» استاندار هرمزگان:

با هرمزگان بیگانه نیستم/ توسعه بر مبنای دریا در دستورکارم است



مهدی دوستی پس از دریافت حکم انتصاب خود  با بیان اینکه با هرمزگان بیگانه نیستم و هم در بخش نفت و هم کشتی سازی فعالیت داشته‌ام، گفت: «امیدوارم بتوانم مسیری را که در خدمت مردم بودم ادامه بدهم».

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه توسعه بر مبنای دریا محور در دستور کارم خواهد بود، اضافه کرد: «امیدوارم بتوانم در خدمت رسانی به مردم به گونه ای عمل کنم که شرمنده آنها نشوم. وظیفه من برآورده کردن خواسته‌ها و آرزوهای مردم است. امیدوارم مردم به آنچه برسند که حقشان است».

دوستی گفت: «توسعه موجود در هرمزگان نامتوازن است و نمیتواند تحولی در زندگی مردم داشته باشد. شأن هرمزگان با این ثروت، حکمرانی صدقه‌ای نیست . هرمزگان اگر حق خودش را بگیرد برای توسعه‌ و پیشرفت‌اش کافی است .باید در صنایع استان توسعه خوشه‌ای در صنایع شکل بگیرد و وظیفه دولت تسهیل‌گیری برای بهره گیری مردم از ظرفیت هاست. باید قوانین را برای این موضوع ایجاد کنیم و قوانین تسهیل‌گر باید زمینه تحول را در هرمزگان شکل دهند».

او با بیان اینکه علاقه‌مند به ورزش است، افزود: «ورزش در سطح ملی می‌تواند غرور ملی ایجاد کند. علاقه‌مند هستم در ورزش استان توسعه اتفاق بیفتد. برنامه‌ی ویژهای برای این مهم در پیش دارم».

دوستی با تاکید بر اینکه محیط زیست یک مسئله حیاتی است، عنوان کرد: «نمیشود ما به فکر توسعه باشیم اما مسائل زیست محیطی را فراهم نکنیم. ساماندهی فاضلاب بندرعباس باید مورد نظر قرار گیرد».

استاندار جدید هرمزگان در پایان گفت: «من از امروز فرزند و برادر شما هستم. خدا را بر اعمالم شاهد و گواه میگیرم. از همه مسئولان می‌خواهم کمک کنند تا این تحول ایجاد شود و توسعه را در استان رقم بزنیم. در نهایت هم مردم طعم پیشرفت و عدالت را بچشند».

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها