آخرین قیمت گوشی های آیفون ۱۳ در ایران



قیمت آیفون ۱۳ در بازار ایران تا ۳۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و با افزایش واردات این گوشی های اپل، شاهد فروش آنها با قیمت معقول‌تری هستیم.

   

به گزارش صبح ساحل، گوشی های سری آیفون ۱۳ اپل شامل مدل‌های آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس، بلافاصله پس از معرفی توسط این شرکت وارد بازار ایران شدند. اما در ابتدای ورود این گوشی‌ها به بازار، مثل همیشه شاهد قیمت‌گذاری نجومی برای آنها بودیم؛ به طوری که آیفون ۱۳ پرو مکس مدل ۱ ترابایت حتی با قیمت ۹۰ میلیون تومان هم فروخته می‌شد.

اما اکنون، واردات رسمی مدل‌های آیفون ۱۳ افزایش پیدا کرده و به همین دلیل قیمت این گوشی‌ها نسبت به ابتدای ورود آنها کاهش چشمگیری پیدا کرده و حتی برخی مدل‌های گران‌قیمت‌تر آن تا نزدیک ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت را نیز تجربه کرده است. نکته جالب این که با وجود گران قیمت بودن گوشی های جدید اپل، باز هم این گوشی‌ها محبوبیت زیادی بین کاربران دارند و مشاهده می‌کنیم که در همین مدت کم با استقبال خریداران مواجه شده‌اند.

با مراجعه به بازار، می‌بینیم که مدل‌های مختلف آیفون ۱۳ تفاوت قیمت زیادی با یکدیگر دارند. در حال حاضر شما می‌توانید ارزان‌ترین مدل این سری را با قیمت ۲۶.۵ میلیون تومان و گران‌ترین آن را با قیمت ۶۷ میلیون تومان خریداری کنید که بیش از ۴۰ میلیون تومان اختلاف قیمت بین آنها وجود دارد. با وجود این، مثلا آیفون ۱۳ پرو مکس ۱ ترابایتی که در ابتدای ورود به بازار ایران با قیمت ۹۰ میلیون تومان عرضه می‌شد، اکنون حداکثر با قیمت ۶۷ میلیون تومان فروخته می‌شود که نشان‌دهنده افت شدید قیمت این گوشی‌ها است.

فروشندگان در بازار می‌گویند تمام گوشی های آیفون ۱۳ موجود در بازار به صورت رسمی وارد کشور شده‌اند و دارای کد رجیستری و گارانتی شرکتی هستند. نکته دیگر این که به نظر می‌رسد پس از ورود رسمی خانواده آیفون ۱۳ به بازار ایران، مشتریان آیفون ۱۲ بسیار کم شده‌اند و با مقایسه این دو سری با یکدیگر می‌توان دریافت که خرید آیفون ۱۲ برای مشتریان به صرفه نیست. به همین دلیل در حال حاضر کمتر کسی به خرید گوشی های سری آیفون ۱۲ تمایل دارد.

 
در ادامه می‌توانید آخرین قیمت گوشی های آیفون ۱۳ شامل مدل‌های مینی، معمولی، پرو و پرو مکس را در بازار ایران مشاهده کنید:

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها