لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور:

بانوان شهرداری بندرعباس برای هفتمین بار بر سکوی قهرمانی ایستادند



تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس پس از سه سال دوباره به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور دست یافت.

  

به گزارش صبح ساحل، مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور به میزبانی شهرداری بندرعباس برگزار شد و تیم  بانوان شهرداری بندرعباس هفتمین عنوان قهرمانی این مسابقات را به خودش اختصاص داد. 
مرحله نهایی این رقابت ها با حضور تیم های پیکان تهران، خاتون بم ، ملوان بندرترکمن و شهرداری در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد و شاگردان خانم سلطانی با سه پیروزی پی در پی در این مرحله به هفتمین عنوان قهرمانی دست یافتند.
بانوان شهرداری در این دوره از مسابقات در بازی نخست خودشان به دیدار تیم مدعی پیکان تهران رفتند و ۵ بر ۴ این تیم را شکست دادند. ملیحه نورالدینی (۲) ، سحر آملی (۲) و فاطمه سهرابی گلزنان شهرداری در این دیدار بودند. همچنین دیدار دو تیم خاتون بم و ملوان بندرترکمن با پیروزی ۱۰ بر صفر به سود خاتون بم به پایان رسید.
بانوان شهرداری  در دومین بازی خود با نتیجه چهار بر دو و با کامبکی  که زدند برابر خاتون بم به پیروزی دست یافتند.فاطمه سهرابی (۲ گل) ، سحر آملی و مهسا عرب برای شهرداری در این بازی گلزنی کردند.
بانوان شهرداری بندرعباس در آخرین بازی مرحله نهایی با نتیجه یازده بر دو  ملوان بندر ترکمن را شکست دادند تا جشن هفتمین قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در زمین ساحلی غدیر بندرعباس بر پا کنند.
بانوان شهرداری بندرعباس در مرحله اول این مسابقات که به میزبانی یزد برگزار شد در نخستین دیدار خود با نتیجه ۷ بر ۲ از سد تیم تازه لیگ برتری ستارگان مکران سیریک دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت ها گذشت.  بانوان شهرداری بندرعباس در دومین  دیدار خود با نتیجه ۴ بر ۳ تیم ️ذوالفقار جم را شکست داد تا دومین پیروزی خودش را جشن بگیرد.
تیم شهرداری بندرعباس در سومین  دیدار خود  با نتیجه ۱۲ بر یک  تیم ️خاتون بم را شکست داد تا سومین پیروزی خودش را در این دوره از مسابقات کسب کند.‌
بانوان شهرداری بندرعباس در آخرین بازی مرحله نخست ۷ بر ۲ گلساپوش یزد را شکست داد و مقتدرانه به مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه های کشور راه یافت.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها