۶۰۰ جلدکتاب بریل و صوتی در مرکز فراگیر کانون پرورش فکری هرمزگان



مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: مرکز فراگیر کانون این استان درحال حاضر دارای ۱۲ هزار جلد کتاب و ۵۰۰ جلد کتاب بریل و ۱۰۰ نسخه کتاب صوتی می‌باشد.

به گزارش صبح ساحل، «پروین پشتکوهی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان به بهانه روز عصای سفید گفت: مرکز فرهنگی هنری زیبا شهر (شماره سه بندرعباس) واقع در خیابان جلال آل احمد به عنوان مرکز فراگیر جایی است که بچه‌های با نیازهای ویژه در کنار دیگر کودکان به فعالیت‌ها دسترسی دارند و تجربه همزیستی در کنار هم را کسب می‌کنند. وی ادامه داد: این مرکز با هدف بهره‌مندی همه کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه(اختلال بینایی، شنوایی و دارای معلولیت جسمی و حرکتی) مراکز فراگیر تاسیس شده است.


پشتکوهی در رابطه با سایر تجهیزات این مرکز گفت: مرکز فراگیر بندرعباس مجهز به دستگاه بهدید، دستگاه پرکینز، دستگاه لوح قلم و دستگاه سروش برای اعضای با نیاز ویژه در بینایی می‌باشد. مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان در رابطه با تعاملات کانون و آموزش و پرورش نیز گفت: این مرکز ارتباط تنگاتنگی با آموزش و پرورش استثنایی داشته و دانش‌آموزان و آموزگاران مدارس ویژه از امکانات آنجا بهره‌مند می‌گردند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها