استاندار هرمزگان خبرداد:

محرومیت افراد از خدمات درصورت نداشتن کارت واکسن



استاندار هرمزگان گفت: افرادی که واکسن کرونا دریافت نکنند، بدون داشتن کارت واکسن از خدمات بسیاری محروم می‌شوند.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی عصر شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، واکسیناسیون را در ایجاد ایمنی لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بسیار مهم و موثر دانست و افزود: به زودی ارائه خدمات براساس کارت واکسن صورت می‌گیرد و افرادی که واکسن کرونا دریافت نکنند و کارت واکسن نداشته باشند از خدمات بسیاری محروم می‌شوند.
وی بیان کرد: همچنین باتوجه به بهتر شدن شرایط آب و هوایی در نیمه دوم سال در هرمزگان و افزایش مسافرت های گردشگران به شهرستان‌های مختلف، تکمیل واکسیناسیون در استان ضروری است.
استاندار هرمزگان همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی، خودداری از دورهمی ها و حضور نداشتن در تجمع ها را در کنار واکسیناسیون، برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بسیار مهم دانست و خواستار جدیت و نظارت لازم بر رعایت این دستورالعمل‌ها شد.

 


در حال حاضر در استان هرمزگان، شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، حاجی‌آباد، قشم، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت زرد شیوع کرونا و شهرستان‌های سیریک، بشاگرد، بندرخمیر  و بوموسی در وضعیت آبی قرار دارند.

تزریق واکسن علیه کرونا در این استان روز گذشته به یک میلیون و ۷۶۴ هزار و ۴۸۵ دز در ۲ مرحله رسیده و در یک روز اخیر نیز ۲۳ هزار و ۶۷۶ دز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها