میزان جریمه افرادی که هنگام رانندگی لایو یا استوری می‌گذارند، اعلام شد



معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره میزان جریمه و نمره منفی افرادی که هنگام رانندگی لایو یا استوری می‌گذارند توضیح داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره افزایش ترددهای بین‌شهری گفت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش ترددهای بین‌شهری و افزایش سفرها هستیم. در چند روز گذشته هم نسبت به مدت مشابه شاهد ۳۵ درصدی ترددها بودیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جریمه‌های تردد بین‌شهری افزایش پیدا خواهد کرد یا نه، توضیح داد: پلیس راهور درباره افزایش جریمه‌ها اظهار نظر نمی‌کند و این مورد را به وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا محول می‌کنیم.

جهانی ادامه داد: راهور هیچ پیشنهادی درباره افزایش جریمه‌ها نداشته و هر تصمیمی ستاد ملی مبارزه با کرونا بگیرد آن تصمیم لازم‌الاجراست.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره افرادی که هنگام رانندگی لایو می‌گذارند یا استوری می‌گیرند، تصریح کرد: نحوه جریمه این افراد به صورت دیداری است و در صورتی که پلیس راهور چنین موردی را ببیند، اعمال قانون انجام می‌شود.

او افزود: جریمه این افراد تحت عنوان استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود و دو کد جریمه در این خصوص اختصاص پیدا کرده است؛ کد ۲۰۱۴ جریمه این افراد در راه‌های روستایی ۴۲ هزار تومان، در کلانشهرها ۱۰۵ هزار تومان و در شهرهای دیگر ۸۴ هزار تومان است که نمره منفی هم دارد.

جهانی گفت: کد ۲۰۷۲ برای جریمه افرادی است که سرعتشان زیر ۶۰ کیلومتر بوده و از تلفن همراه استفاده می‌کنند که مبلغ جریمه آن ۱۰۵ هزار تومان است اما نمره منفی ندارد.

   

منبع:همشهری

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها