امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان:

پروژه‌های نیمه‌کاره شهری پیگیری و تکمیل شود



دیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: برنامه‌ها و پروژه‌های نیمه‌کاره شهری باید پیگیری و در قالب برنامه کوتاه‌، میان و بلند مدت اجرا و تکمیل شود.

    

به گزارش صبح ساحل، رضا صادقی پور روز دوشنبه درآیین معرفی شهردار جدید میناب بر لزوم توجه به اسناد بالادستی، سند چشم‌انداز توسعه و برنامه ششم و هفتم توسعه تاکید کرد و افزود: شهردار میناب  باید برای اجرای این برنامه‌ها به اقتصاد شهری و ایجاد درآمد پایدار توجه کند.

وی، جذب سرمایه‌گذار و واگذاری بخش‌های خدماتی به بخش خصوصی را از دیگر اولویت‌های شهرداری برشمرد و گفت: شهر میناب ظرفیت های بسیار خوبی دارد و با همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها در جهت پیشرفت جامعه تلاش مضاعفی داشته باشید.

فرماندار ویژه میناب بر لزوم همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری برای پیشبرد امور شهر تاکید کرد و افزود: برای توسعه شهر دغدغه داریم و انتظار داریم مجموعه مدیریت شهری بدون حاشیه سازی و با همدلی و وفاق به مردم خدمت کنند.

مجید سلحشور افزود: شرایط کاری این شهرستان مبتنی بر دوستی، همدلی و وفاق برای توسعه و پیشرفت است وبا تلاش مجموعه مدیریت شهری، باید به کلان شهری برسد و این حق مردمان بافرهنگ و متدین این شهرستان است. 

رییس شورای اسلامی شهر میناب نیز با بیان اینکه شهردار سابق میناب در بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها به صورت جهادی و با اخلاص کار کرد، تسهیل در کار، تکریم ارباب رجوع و سرعت بخشیدن در امور اجرایی و پروژه‌های شهری و همچنین خدمتگزاری صادقانه به مردم را از شهردار جدید خواستار شد.

حجت الاسلام "محسن ابراهیمی" بر ادامه پروژه‌های نیمه‌تمام، اعتمادسازی و  ثبات قدم در مسیر خدمت شهرداری به مردم ، توجه به محلات شهر تاکید کرد.

در این آیین از خدمات چهار ساله " سجاد سلطانی" تقدیر و "حبیب‌الله سهرابی" به عنوان شهردار جدید میناب معرفی شد.

"حبیب‌الله سهرابی" هفته گذشته با ۷ رای موافق اعضای شورای شهر به عنوان شهردار میناب انتخاب شد.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها