مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛

اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت 85 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان هرمزگان در نیمه اول سال جاری



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت قریب به 85 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان هرمزگان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

     

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به اینکه ترمیم و افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی همواره مورد توجه قرار داشته است گفت: از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه راهداری میتوان به عملیات روکش آسفالت محور فرعی سیاهو به احمدی به طول ۱۲ کیلومتر و اجرای عملیات لایه حفاظتی فوگ سیل (پوشش حفاظتی آسفالتی) محور‌ بندرعباس سیرجان به طول 32 کیلومتر و همچنین عملیات روکش آسفالت محور میناب - چراغ آباد- هشتبندی به طول ۱۰ کیلومتر اشاره کرد.
عابدینی با تاکید بر اهمیت ارتقاء کیفیت راههای استان به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به کاربران جاده ای یادآور شد: عملیات لکه گیری هندسی ۴ کیلومتر از آزادراه بندر شهید رجایی _گچین که یکی از محورهای پرتردد به سمت غرب استان می‌باشد نیز در نیمه اول سال ۱۴۰۰ انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در ادامه افزود: با اجرای پروژه های متعدد راهداری، عملیات   روکش آسفالت بیش از ۴۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شرق استان در بازه زمانی فروردین ماه تا شهریور سال جاری اجرایی شده و ۱۱ کیلومتر آن مربوط به محور فرعی میناب- بشاگرد حد فاصل سندرک تا درپهن می باشد.
وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه غرب استان خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای عملیات آسفالت گرم روستای داربست حوزه شهرستان بستک که طول آن دو کیلومتر می باشد، دو کیلومتر از آسفالت محور بستک- بندرلنگه نیز  روکش شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها