رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس:

بیش از ۵۶۰ تن زباله عفونی طی شش ماهه گذشته جمع‌آوری‌ شد



رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: طی شش ماهه اول امسال بالغ بر ۵۶۰ تن زباله عفونی از سطح شهر بندرعباس جمع‌آوری شده است.
به گزارش صبح ساحل، «پوریا دروار»، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با اعلام اینکه فراگیر شدن ویروس کرونا باعث شده تا میزان زباله‌های عفونی نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد، گفت: با توجه به ضرورت حفظ سلامت جامعه و شهروندان، جمع‌آوری زباله‌های عفونی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جمع‌آوری و دفع می‌شوند تا سلامت جامعه با مخاطرات احتمالی مواجع نشود. وی ادامه داد: همه مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مطب پزشکان تحت پوشش جمع‌آوری زباله‌های عفونی قرار گرفته‌اند تا در این شرایط حساس کرونایی همه زباله‌ها به موقع جمع‌آوری و دفع شود.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه دفع به موقع و همراه با شیوه نامه های بهداشتی این زباله ها می تواند از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: در صورت بروز هزگونه تخلف از سوی مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مطب پزشکان، با انان برخورد قانونی می‌شود.
دروار یادآور شد: زباله‌های عفونی جمع‌آوری شده تحت نظر کارشناسان این سازمان در سایت تل سیاه دفع می‌شوند که تنها سایت و محل دفن زباله های عفونی بندرعباس است. وی از جمع‌آوری‌ بیش از ۵۶۰ تن زباله عفونی طی شش ماهه گذشته خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در دفع غیر قانونی زباله‌های عفونی مراتب را به سازمان پسماند اطلاع دهند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها