ضرب‌الاجل یک هفته‌ای شهردار بندرعباس برای رفع نواقص پارک‌های ساحلی



شهردار بندرعباس در بازدید از نوار ساحلی به مدیرانش یک‌هفته مهلت داد تا نواقص اصلی پارک های ساحلی را برطرف کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی نوبانی روز جمعه در این بازدید که با حضور معاون امور زیربنایی و عمرانی، معاون خدمات شهری،شهردار منطقه سه، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و جمعی دیگر از مدیران شهرداری انجام شد تصریح کرد: ساماندهی ساحل و پارکهای ساحلی از مهمترین اولویت‌های کاری شهرداری بندرعباس است.


وی افزود: در این راستا برنامه‌های مختلفی مدنظر است که همه مدیران باید در راستای آن حرکت کنند.


شهردار بندرعباس تاکید کرد: تعمیر و شستشوی وسایل بازی، رفع نواقص روشنایی، رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی، بهسازی نیمکت‌ها و آلاچیق‌ها، رنگ‌آمیزی و ترمیم المان‌ها مهمترین اقدامات اجرایی در این زمینه است.


نوبانی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی فضای مناسب جهت استفاده مردم از ساحل و دریا با بهسازی شاورهای ساحلی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که باید طی روزهای آتی انجام شود و علاوه بر آن، دوش هایی نیز برای استفاده عموم ایجاد می‌شود.


این مقام مسئول در خصوص خط مسیر نوار ساحلی اظهار کرد: بهسازی مسیرهای پیاده‌روی، نصب سطل‌های زباله،نصب و تعمیر شیرآلات،  تعمیر وسایل ورزشی بوستانها نیز باید در برنامه کاری مدیران مرتبط شهرداری قرار گیرد.

 

عقب ماندگی های فضای سبز باید جبران شود

شهردار بندرعباس متذکر شد: باید نهایت تلاش خود را طبق برنامه مشخص به کار بگیریم تا عقب‌ماندگی در حوزه‌های فضای سبز شهری و همچنین منظرسازی عمومی جبران شود.


نوبانی با اشاره به ضرورت زیباسازی منظر شهری و بوستان‌های ساحلی، اضافه کرد: تعیین تکلیف پارک آبی ساحلی و خریداری وراه اندازی یک دستگاه خودروی ساحل‌روب از مواردی است که به زودی در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

 
  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها