امام جمعه اهل سنت پارسیان در واکنش به طرح مجدد مصوبه انتزاع؛

جلوی تجاوز و زیاده‌طلبی می‌ایستیم/ اگر لازم باشد جان می‌دهیم



شیخ احمد خنجی امام جمعه اهل سنت پارسیان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: «مردم پارسیان با آغوش باز از مهاجرت مردم شهرستان همجوار (لامرد) به منطقه خود استقبال می‌کنند اما به‌هیچ عنوان تعدی و تجاوز را نپذیرفته و اگر لازم باشد جان خود را در این راه می‌گذاریم.
 
به گزارش صبح ساحل، وی تاکید کرد مطرح شدن مجدد مصوبه کهنه و غیرکارشناسی انتزاع ۵روستا از پارسیان و الحاق آن به استان فارس را محکوم می‌کنم. این مصوبه غیرکارشناسی قبلا با غیرت شما مردم شهرستان و کل مردم هرمزگان و با کمک نمایندگان مجلس و مسئولان وقت استانی و شهرستانی متوقف شد.
شیخ احمد خنجی با قدردانی از تلاش‌های از مرحوم جادری استاندار اسبق هرمزگان و آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده سابق ولی فقیه در استان برای توقف این مصوبه در سال۹۲ گفت «انتظار می‌رود این بار نیز استاندار و  نماینده ولی فقیه در استان پیگیر لغو کامل این مصوبه باشند.»
امام جمعه اهل سنت پارسیان گفت «هرکس از هرجای کشور بخواهد در منطقۀ ما سرمایه‌گذاری کند آزاد است و مانعی نخواهند داشت اما مطمئن باشند جلوی تجاوز و زیاده‌طلبی را خواهیم گرفت.»
او تاکید کرد «من از همین تریبون به دولتمردان اعلام می‌کنم که مردم ما به هیچ‌عنوان از مصوبه الحاق راضی نیستند و چرا وقتی مردم به این کار راضی نیستند دولت باید به زور این مصوبه را اجرایی کند؟»
 
 
 
مسؤولان فارس دست از اختلاف‌اندازی بردارند/ چرا حرفی می‌زنید که باعث تفرقه شود؟

امام جمعه میناب گفت: هنوز مصوبه الحاق شدن بخشی از پارسیان به استان فارس تصویب و اجرایی نشده است و برخی از مسئولان استان فارس باعث اختلاف بین مردم شده اند و زیپ دهان خودشان راببندند تا تفرقه ایجاد نشود.

وی گفت: چرا برخی از مسئولان بابی تدبیری حرفی می زنندکه موجب اختلاف درمیان مردم شود.اگرشما باالحاق بخشی ازاستان هرمزگان به فارس صاحب دریا خواهید شد لطفا شما هم بخشی از استان فارس را به هرمزگان الحاق کنید.

 

منابع: خبر هرمزگان، فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها