افزایش دما در هرمزگان/ در حریم رودخانه‌های فصلی قرار نگیرید



 معاون فنی و شبکه‌ی ایستگاه‌های هواشناسی استان هرمزگان گفت: از روز جمعه تا اوایل هفته آینده  به طور تدریجی، در طول روز، در غالب نقاط استان، افزایش دما پیش بینی می شود.

به گزارش صبح ساحل،«کیانوش عارفی»، معاون فنی و شبکه‌ی ایستگاه‌های هواشناسی استان هرمزگان، درباره پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان گفت: طی روز جاری، با تداوم فعالیت موج ناپایدار، در پاره ای نقاط از استان ناپایداری وضعیت جوی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در برخی نقاط مرکزی و شرقی استان و مناطقی از تنگه ی هرمز، با رشد ابرهای همرفتی رگبار پراکنده ی باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است، بنابراین، توصیه می شود از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

معاون فنی و شبکه‌ی ایستگاه‌های هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: طی امروز با وزش باد سطحی جنوب شرقی، دریا کمی مواج خواهد بود،طی ساعاتی در تنگه ی هرمز با افزایش ابرناکی، افزایش لحظه ای سرعت وزش باد نیز دور از انتظار نخواهد بود.بنابراین توصیه می شود شناورهای سبک احتیاط های لازم را در تردد های دریایی معمول کنند.

عارفی در پایان گفت: به لحاظ دمایی، از روز جمعه (هفتم آبان ماه)، تا اوایل هفته آینده  به طور تدریجی، در طول روز، در غالب نقاط استان، افزایش دما پیش بینی می شود،این افزایش دما در مناطق شرقی و مرکزی استان در مقایسه با شرایط فعلی بین ۲ تا ۵ درجه سلسیوس خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها