به مناسبت هفته پارالمپیک برگزار شد

مسابقات تیراندازی در سالن تختی بندرعباس 



به مناسبت هفته پارالمپیک یک دوره مسابقات تیراندازی برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل،  به مناسبت هفته پارالمپیک یک دوره مسابقات تیراندازی از سوی هیات جانبازان و معلولین با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و هیات تیراندازی  بندرعباس با حضور تیراندازان بیماران خاص و پیوند اعضا ، ناشنوایان و  جانبازان و معلولین  در سالن تختی بندرعباس با حضور شرکت کننده آقا و بانو برگزار شد.
در این مسابقات در بخش آقایان عباس درویش نژاد از هیات جانبازان و معلولین و ابوذر قنبری از هیات ناشنوایان مشترکا اول شدند. محمد رضا وفاه خواه از هیات بیماران خاص و پیوند اعضا دوم شد و میلاد خدمتکاری از هیات بیماران خاص و پیوند اعضا در مکان سوم ایستاد. در بخش بانوان اعظم مخلصی  از هیات ناشنوایان اول شد. فاطمه مرادی از هیات جانبازان و معلولین در مکان دوم قرار گرفت و مقام سوم مشترک را  اکرم صادقی از هیات ناشنوایان و نسرین دولتی از هیات بیماران خاص و پیوند اعضا به خودشان اختصاص دادند.
همچنین به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقات تیراندازی در سالن تختی با همکاری اداره ورزش  و جوانان شهرستان بندرعباس و هیات بیماران خاص و پیوند اعضا  با همکاری هیات تیراندازی  بندرعباس  با حضور ۲۰ نفر شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقايان برگزار شد که در بخش بانوان سمنبر گذری اول شد. اعظم مخلصی دوم و  نسرین دولتی در جای سوم ایستاد.  در بخش اقایان عباس درویش نژاد و  محمد رضا وفاه خواه اول و دوم شدند و عنوان سوم مشترک به حسن ناصری  و آرمین اسپید رسید.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها