با حضور مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان برگزار شد

مراسم تقدیر از برترین های جشنواره ورزشی شرجی و دریا 



مراسم تقدیر از خانواده های برتر جشنواره ورزشی مجازی کارکنان شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، مراسم تقدیر از خانواده های برتر جشنواره ورزشی مجازی کارکنان شرکت فولاد هرمزگان، جشنواره شرجی و دریا برگزار شد. در این مراسم که در سالن اجتماعات شرکت فولاد  و با حضور محمد کارگران مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد از ۵۲ خانواده برتر این جشنواره که بیشترین مشارکت را در طول برگزاری جشنواره داشتند با اهدای تندیس و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.
طبق برنامه قبلی، مراسم جشنی به همین مناسبت با حضور خانواده‌های برتر پیش بینی شده بود که به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت کارکنان و خانواده‌های گرامی، این مراسم لغو و مقرر شد خانواده های برتر در سه گروه و به صورت مجزا دعوت و از آن ها تقدیر شود.
در این مراسم محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان به ایراد سخنانی در خصوص اهداف جشنواره و سایر فعالیت های آتی ورزشی فولاد هرمزگان در بخش همگانی پرداختند و در پایان هر بخش  جوایز برندگان توسط ایشان اهدا شد. لازم به ذکر است در جشنواره ورزشی مجازی شرجی و دریا که از ۱۵ تیر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۷ بخش اصلی برگزار شد، بیش از ۷۲۵ خانواده از خانواده های کارکنان شرکت فولاد هرمزگان مشارکت داشتند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها