در جریان بازديد شهردار بندرعباس از مركز خلاقيت و فن آوری‌های نوين شهرداری مطرح شد؛

مركز خلاقيت، بايد متولی عرضه و تقاضای صنايع دستی در حوزه شهرهای خلاق يونسكو باشد



شهردار بندرعباس امروز ١٠ آبانماه ١٤٠٠ از مركز خلاقيت و فن‌آوری‌های نوين شهرداری بندرعباس بازديد كرد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس امروز ١٠ آبانماه ١٤٠٠ از مركز خلاقيت و فن‌آوری‌های نوين شهرداری بندرعباس بازديد كرد و گفت: مركز خلاقيت بايد متولی عرضه و تقاضای صنايع دستی در حوزه شهرهای خلاق يونسكو باشد و با ارتباطات مستمر با سازمان‌های مربوطه صنايع دستی بندرعباس را به دنيا معرفی كند. نوبانی افزود: تكريم هنرمندان جزو برنامه‌های اين مركز بايد باشد و توجه به كسب كار هنرمندان از مسير توليد و فروش آثار هنری يک راهبرد ارزنده است‌


شهردار با اشاره به ارزش آثار هنری و شأن و منزلت هنر و هنرمندان گفت: ما بايد بستری ايجاد كنيم كه صنايع دستی ما جهانی شود و هر كسی وارد شهر بندرعباس می‌شود سوغاتی آن صنايع دستی باشد. شهردار بندرعباس اضافه كرد: بايد فضايی ايجاد شود كه هنرمندان حوزه های مختلف بتوانند محصولات خود را ارائه دهند و كسب كار در اين حوزه فعال شود. وی افزود: زحمت و تلاش هنرمند نبايد بی مزد باشد.

اين مقام مسول عنوان كرد: با بزرگان حوزه صنايع دستی ارتباط مستمر داشته باشيد و از ظرفيت نخبگان اين رشته استفاده كنيد براي هنر و هنرمند تبليغ كنيد و به معنی واقعی خلاقيت مردم بندرعباس را به جهانيان نشان دهيد. نوبانی در ادامه گفت: برای همكاران در مجموعه مركز خلاقيت كار تخصصی تعريف شود زيرا برنامه ريزی اصل اول مديريت است. وی تاكيد كرد: چشم انداز اين مركز بايد توليد عرضه و ايجاد تقاضا در بازار برای تامين معيشت هنرمندان شهر باشد و در كنار اين حركت بحث مستندسازی مهم و منبع ارزشمندی برای آيندگان می‌باشد.

شهردار بندرعباس افزود: كار فقط برای رضای خدا بايد انجام شود و توسعه كسب و كار مردم در حوزه صنايع دستی هم رضايت خداوند را به همراه دارد. در ادامه پايدار مدير مركز خلاقيت و فن آوری های نوين شهرداری بندرعباس گزارش جامع و كاملی از فعاليت های مركز خلاقيت و اقدامات صورت گرفته ارائه داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها