در بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آبشیرینکن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس مطرح شد؛

افزایش 40 درصدی تامین آب هرمزگان از محل آبشیرین‌کن‌ها/ 11 سایت جدید آبشیرین‌کن در حال احداث است



اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در استان هرمزگان از آبشیرین‌کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس بازدید کردند.
به گزارش صبح ساحل، در این بازدید که صبح امروز با همراهی حمیدرضا کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان انجام شد، روند آبرسانی به مرکز استان از این محل مورد بررسی قرار گرفت.
«امین قصمی»، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این رابطه با اشاره به افزایش 40 درصدی تامین آب استان از محل آبشیرینکن ها گفت: در حال حاضر 45سایت نمک زدایی با ظرفیت تولید 260 هزار متر مکعب در شبانه روز فعال هستند. وی ادامه داد، 11 سایت دیگر نیز در حال احداث است که با تکمیل آن حدود 43 هزار متر مکعب به ظرفیت تولید آبشیرینکن های هرمزگان اضافه خواهد شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از آبشیرینکن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس به عنوان بزرگترین ظرفیت تامین آب بندرعباس یاد که در فاز نخست افتتاح آن، آب شهر خمیر و روستاهای مسیر را تامین کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه به سهم استان هرمزگان از ظرفیت آبشیرینکن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس اشاره کرد و گفت: استفاده حداکثری از این ظرفیت به عنوان یک کلکتور اصلی از بندرعباس تا مرز استان کرمان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب هرمزگان قرار گرفته است.   
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها