در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان انجام شد؛

ارزیابی و پایش آخرین وضعیت زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای غرب هرمزگان



رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر به استان هرمزگان از محورهای مواصلاتی و زیرساخت های حمل و نقل جاده ای غرب استان بازدید کردند.
به گزارش صبح ساحل، «داریوش امانی»، در این سفر با حضور در محور جناح_بستک علاوه بر بررسی میزان پیشرفت پروژه احداث محور مذکور دستورات لازم را به منظور تامین اعتبار و تکمیل عملیات اجرایی آن صادر کرد. رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن ارزیابی و پایش آخرین وضعیت زیرساخت‌های حمل و نقل جاده ای شهرستانهای بندرلنگه و بستک از پل آبنمای چارک واقع در محور پارسیان_بندرلنگه نیز بازدید به عمل آورد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه کلنگ احداث پروژه جاده جناح_کمشک را به زمین زد و گفت: طول کل این محور ۳۵ کیلومتر است که عملیات اجرایی ساخت ۴ کیلومتر از آن از امروز آغاز خواهد شد.
امانی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این سفر این است که به اتفاق اعضای محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پروژه های در دست اقدام را از نزدیک ارزیابی و نسبت به رفع موانع موجود و تسهیل در روند خدمت رسانی به مردم خوب منطقه اقدام کنیم. وی یادآور شد: استان هرمزگان به واسطه وجود بنادر مهم شهید رجایی و شهید باهنر و همچنین مناطق آزاد تجاری قشم و کیش نقش استراتژیکی در توسعه حمل و نقل جاده‌ای و چرخه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و مواد اولیه کارخانجات کشور دارد و با توجه به اهمیت ترانزیت و حمل و نقل داخلی این استان، تکمیل زیرساخت های حمل و نقلی آن باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
داریوش امانی با اشاره به اینکه یکی از موانع تکمیل این پروژه‌ها کمبود اعتبار مالی است افزود: در این سفر علاوه بر آغاز عملیات اجرایی پروژه های جدید، موانع پیش روی سایر پروژه هایی نیر که به دلایل مختلف بهره برداری از آنها به تعویق افتاده بود، بررسی شد تا در مورد آنها تصمیم گیری شود.
گفتنی است در پایان این سفر دو روزه، جلسه‌ای نیز با حضور استاندار هرمزگان، معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، جهت جمع بندی و ارائه راهکار به منظور تسهیل در توسعه محورهای مواصلاتی و زیرساخت‌های جاده‌ای در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها