معاون عمران روستایی بنیاد مسکن:

اعتبارات اجرای طرح هادی شرق هرمزگان در سال‌جاری۲ برابر می‌شود



معاون عمران روستایی بنیاد مسکن با اشاره به عقب‌ماندگی شرق هرمزگان در اجرای طرح هادی، گفت: اعتبارات اجرای طرح هادی شرق هرمزگان در سال‌جاری۲ برابر می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا شاملو»، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گفت: به همراه نماینده مردم شرق هرمزگان از روستاهای محروم شرق استان بازدید کردیم و چالش‌های و مشکلات مردم در این بازدید جمع آوری و جمع‌بندی شد. وی با ذکر این نکته که مردم خواسته های نامعقولی ندارند اما امکانات نیز محدود است، اضافه کرد: باید با الگوگیری از کشورهای موفق به سمتی حرکت کنیم که با توانمندسازی اقتصادی مردم روستایی از طریق ارائه آموزش‌ها، بسیاری از امور را به خود مردم سپرد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن با ذکر این نکته که در موضوع تداخل مالکیت اراضی روستایی آمادگی داریم مشکلات را حل کنیم، عنوان کرد: سعی می‌کنیم که قیمت زمین‌های واگذاری در محدوده‌های روستایی را به حداقل مقدار برسانیم. شاملو با اشاره به عقب‌ماندگی اجرای طرح هادی در شرق هرمزگان، ابراز داشت: اعتبارات اجرای طرح هادی در شرق استان هرمزگان را ۲ برابر خواهیم کرد. سال گذشته برای اجرای این طرح ۲۰ میلیارد اختصاص پیدا کرده بود که سعی می‌کنیم امسال بیش از ۴۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کند.

وی با بیان این نکته که قیر در اختیار پیمانکاران جهت آسفالت روستاها قرار خواهیم داد، اظهار کرد: امسال برنامه داریم بازنگری ۳۱ طرح هادی روستایی شرق هرمزگان را آغاز کنیم.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گفت: احداث چهار هزار مسکن روستایی در شرق استان هرمزگان در دستور کار است که محدودیتی برای افزایش تعداد آن برای پوشش جمعیت روستایی را نداریم.

منبع: مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها