در مسابقات علمی ابن سینا؛

دانش‌آموز هرمزگانی موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد



معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: «فاطمه سالمی»، دانش‌آموز جوان هرمزگان در مسابقات علمی ابن سینا موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد قویدل»، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به کسب مدال طلا توسط دانش‌آموز جوان هرمزگان در مسابقات علمی «ابن‌سینا»، گفت: فاطمه سالمی دانش‌آموز هرمزگانی در رشته علوم انسانی موفق به کسب مدال طلا شد که جای تقدیر دارد.

وی با ذکر این نکته که فاطمه سالمی در مجموع در جشنواره ابن سینا موفق به کسب سه عنوان برتر شد، بیان کرد: این دانش‌آموز هرمزگانی علاوه بر کسب مقام اول رشته علوم انسانی و مدال طلای این مسابقات، موفق به کسب مقام دوم رشته محیط زیست و کسب مدال نقره این مسابقات نیز شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: فاطمه سالمی این دانش اموز همچنین موفق شد در جایگاه شایسته تقدیر در بخش ایده‌پردازی نیز قرار گیرد.

قویدل گفت: جشنواره «ابن‌سینا» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگاه نیرو، اتاق بازرگانی ایران و سازمان‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی با هدف شناسایی دانش‌آموزان خلاق برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها