رئیس صنعت،معدن و تجارت جاسک:

تشکیل 2پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه سیمان در لیردف جاسک/کمبودی در نحوه تامین و توزیع سیمان وجود ندارد



رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاسک از تشکیل دو پرونده تخلف در عرضه خارج از شبکه سیمان در بخش لیردف این شهرستان خبرداد.
  
 
به گزارش صبح ساحل، علی نجفی روز شنبه با تاکید بر عدم کمبود در نحوه تامین و توزیع سیمان در بخش لیردف این شهرستان گفت: با ورود برخی افراد سودجو و واسطه و دلالان در زمینه خرید و فروش سیمان در بخش لیردف شهرستان جاسک، دو پرونده عرضه خارج از شبکه سیمان تشکیل و منجربه به جریمه گردید و متقاضیان و واحد های صنفی باید برای خرید سیمان برای نظارت و شفافیت بهتر از طریق سامانه جامع تجارت ثبت ورود و خروج انجام دهند.
نجفی افزود: با توجه به دستور العمل و مصوبات سایر کالا ها باید برای نظارت و شفافیت بهتر کالا در سامانه جامع تجارت ثبت نام انجام گیرد و سیمان نیز جزء کالا های مشمول ثبت نام در سامانه جامع تجارت و دریافت کد بورسی و کد نقش می باشد.
وی اظهار کرد: به واحد های صنفی آموزش لازم در این زمینه داده شده و خرید سیمان بدون مشکل انجام می گیرد و برای خرید سیمان با وجود نظارت و شفافیت بهتر از طریق سامانه جامع تجارت صورت خواهد پذیرفت.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاسک در پایان عنوان کرد: در هفته گذشته هیچگونه مشکلی مبنی بر کمبود سیمان در بخش لیردف شهرستان جاسک وجود نداشته و در این زمینه اکثرا سیمان خریداری و در سامانه جامع تجارت ثبت ورود و خروج انجام می گیرد و چنانچه کسی خارج از مسیر قانونی خرید نماید و بصورت قاچاق و خارج از شبکه رسمی تعریف شده اقدام نماید که برابر با قانون برخورد لازم صورت خواهدگرفت.
گفتنی است که روز گذشته شایعاتی مبنی بر کمبود سیمان در بخش لیردف شهرستان جاسک در فضای عمومی منتشر شده بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها