مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خبرداد:

مشکل دفع آب‌های سطحی در بندرعباس درپی باران چند میلی‌متری



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شهر بندرعباس در زمینه دفع آب‌های سطحی با چالش روبه‌رو بوده و با یک بارندگی چند میلی‌متری دچار مشکل می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مهرداد حسن زاده روز یکشنبه در بازدید از شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس افزود: مطالعه لازم برای رفع این مشکل انجام شده و انجام کار نیازمند اختصاص بودجه است.

وی ادامه داد: نامه‌ای در روزهای گذشته در همین خصوص به معاون وزیر کشور ارسال و شرایط را بیان کردیم و موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون باران ملایمی در حال باریدن است، اضافه کرد: دستور کار فصل بارندگی از یک ماه قبل به اعضای ستاد بحران و به خصوص شهرداری‌ها ابلاغ شده و از آنها خواسته شده نسبت به لایروبی خورها، ورودی و خروجی دهانه پل‌ها و مسیرهای دفع آب‌های سطحی با توجه به مشکل‌ها و تجربه‌های حاصل از سال‌های قبل اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: براساس بررسی‌ها و بازدیدهای انجام شده اعضای ستاد مدیریت بحران این استان کارهای ابلاغ شده را انجام داده و یا در حال انجام آن‌ها هستند.

حسن زاده در خصوص بازدید از شهرک پیامبر اعظم (ع) شهر بندرعباس هم گفت: مردم ساکن چند ماه است که با مشکل ترکیدگی لوله فاضلاب روبه‌رو بودند که به مسوولان شرکت آب و فاضلاب دستور داده شد این مشکل را به سرعت حل کنند.

 

براساس پیش بینی هواشناسی هرمزگان، نم نم باران از صبح امروز درسطح استان آغاز شده بنادر مسافری تعطیل، سطح خیابان‌ها لغزنده و برق شهر بندرعباس هم در برخی مناطق قطع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها