جوابیه شرکت توزیع برق هرمزگان درمورد قطع برق شهرک پیامبر اعظم:

تلاش برای رفع قطعی برق در این منطقه ادامه دارد



سخنگوی توزیع برق هرمزگان گفت: تلاش مستمر از شب گذشته برای وصل برق مناطقی از شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با جدیت ادامه دارد.
 
به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، برق مناطقی از شهرک پیامبر اعظم(س) این شهر از شب گذشته و بدنبال بارندگی و باد شدید قطع شده است.
زاهدی سخنگوی توزیع برق هرمزگان پیش از ظهر امروز عنوان کرد: برق مناطقی از شهرک پیامبر اعظم بندرعباس متاثر از مشکلات بروز یافته در پست ۶۳ کیلوولت برق منطقه‌ای هرمزگان قطع شده است.
وی افزود: از همان دقایق اولیه تلاش مستمر به منظور اصلاح ایرادات صورت گرفته در جریان است و به محض رفع ایرادات از سوی برق منطقه‌ای، برق این مناطق وصل خواهد شد.
زاهدی تاکید کرد: تمام تلاش‌ها برای رفع قطعی برق در این منطقه در جریان است.
 
 
گفتنی است که پیش از این یکی از ساکنین سایت لاوان شهرک پیامبر اعظم بندرعباس در گفت‌وگو به صبح ساحل در این باره گفت:«برق این منطقه بدون اطلاعیه‌ی قبلی از شب گذشته ساعت 22 قطع شده‌است و تاکنون هیچ خبری از برق نیست. هرچه به اداره برق اطلاع‌رسانی کردیم، اصلا جوابگو نیستند».

شهروند دیگری دراین باره گفت:«چرا قطعی برق شهرک پیامبر اعظم باید بدون برنامه‌ریزی و اطلاع قبلی باشد؟ بیش از 11ساعت است که برق نیست و هیچ سازمانی پاسخگو ما نیست لطفا اطلاع‌رسانی کنید تا شاید اداره برق کاری کند».

خانمی که ساکن سایت لاوان شهرک پیامبر اعظم بندرعباس است دراین باره گفت:« ازدیشب ساعت یازده  تا وصل می‌شود، دو دقیقه بعد دوباره قطع می‌شود. الان هم ساعت ده ونیم صبح است و ما همچنان برق نداریم. این نوسانات برق باعث خرابی محاظ کولر شده و هیچ کس هم دلیل قطعی را توضیح نمی‌دهد».

گفتنی است که شهروندان پیامبر اعظم سایت لاوان و هنگام از وضعیت روشنایی و خطرآفرین بودن برای عابرین پیاده و خودروها گلایه دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها