بالا بودن فشار آب، عامل شکستگی خطوط شبکه مسکن مهر بندرعباس



معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در پاسخ به فیلم منتشر شده در خصوص شکستگی خطوط شبکه آب آشامیدنی سایت مینو در مسکن مهر بندرعباس گفت: بالا بودن فشار در خطوط توزیع آب این سایت عامل شکستگی های پی در پی این خط در ماه های اخیر بوده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، عبدالکریم ترابی زاده روز دوشنبه در بازدید از شبکه آبرسانی سایت مینو در مسکن مهر بندرعباس افزود: قرارگیری مخازن آب شمال غرب بندرعباس در ارتفاع بالا سبب شده تا فشار آب در خطوط توزیع سایت مسکونی مسکن مهر بندرعباس یاد شده که در پایین دست و ارتفاع حدود صفر منطقه واقع شده، بسیار بالا باشد.

وی بیان داشت: همچنین نزدیکی سایت های مسکونی بالادست و پایین دست به یکدیگر از دیگر دلیل بالا بودن فشار آب در خطوط توزیع بوده که منجر به افزایش شکستگی های پی در پی در نقاط پایین دست شده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب هرمزگان اظهار کرد: با تمهیدهای اندیشیده شده از سوی شرکت آبفای استان در هفته آینده فشار آب در این منطقه تعدیل یافته و به صورت متعادل در خطوط توزیع جریان می یابد.

ترابی زاده یادآورشد: همچنین علاوه بر تعدیل فشار آب، روز گذشته نیز خطوط توزیع این منطقه مسکونی به طول ۱۲۰ متر به صورت کامل با خطوط فشار کاری  بالاتر تعویض و جایگزین شده است و دیگر شاهد شکستگی این خط  نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: هم اکنون نصب انشعابات آب نیز در منطقه سایت مسکن مهر بندرعباس آغاز شده و در حال انجام است.

استان هرمزگان ۵۸۰ هزار مشترک آب دارد که از این شمار ۵۲۰ هزار مشترک خانگی هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها