با حضور استاندار؛

موانع اجرایی مصوبه های شورای آموزش و پرورش هرمزگان بررسی شد



موانع اجرایی مصوبه های شورای آموزش و پرورش هرمزگان در چهار سال اخیر (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) امروز چهارشنبه با حضور استاندار هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان گفت: براساس گزارش ارائه شده در این نشست  ۹۲درصد مصوبه های این  شورا تاکنون عملیاتی شده و تنها هشت درصد آن ها به مرحله اجرا نرسیده است. وی ضمن بررسی این مصوبه ها، راهکارهای لازم را برای اجرایی شدن آن با استفاده از نظر جمعی اعضای شورای آموزش وپرورش هرمزگان ارائه کرد و بیان داشت:  در تصمیم گیری و سیاست گذاری حوزه آموزش، به جای تکیه به فرآیندها باید روی نتیجه تمرکز کرد.


استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ضرورت تغییر رویکرد آموزشی افزود: آموزش و مهارت های فردی و حرفه ای باید متناسب با نیاز بازار کار و روند توسعه در استان تغییر پیدا کند.

دوستی، راه اندازی مرکزهای آموزشی جوارکارگاهی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد : این ارتباط نزدیک دانش آموزان با محیط های کارگاهی، می تواند زمینه مهارت آموزی حرفه ای و ورود آنان به بازار کار را تسهیل کند. همچنین بر اساس مصوبه امروز شورای آموزش و پرورش استان ، مقرر شد پس از بررسی محل تامین منابع مالی، عملیات توسعه و تجهیز درمانگاه فرهنگیان آغاز شود.


با توجه به دیدار چهره به چهره مردمی در این روز چهارشنبه با استاندار هرمزگان، در نشست امروز تنها یک دستور کار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد وضعیت شاخص منابع انسانی آموزش و پرورش استان، گزارش فضاهای آموزشی، عملکرد استان در کنکور ۱۴۰۰ و برنامه های کیفیت بخشی کنکور ۱۴۰۱ در نشستی فوق العاده مورد بررسی قرار گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها