«افشار فتح اللهی» به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم، معارفه شد



آیین تکریم و معارفه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم روز شنبه با حضور مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و اقتصادی کشور، استاندار هرمزگان، ائمه جمعه اهل سنت و شیعه، فرماندار، جمعی از مدیران و مردم این جزیره برگزار شد.

         

                

به گزارش صبح ساحل، در این آیین افشار فتح اللهی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد قشم معارفه و از خدمات ۶ ماهه علی درویش پور در این سمت قدردانی شد.
فتح اللهی پیش از این مشاورت و مدیریت کل حوزه وزارت وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز را در زرومه خود دارد.
وی همچنین معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت و معاونت منطقه ویژه اقتصادی استان گیلان بوده است.
فتح اللهی سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صمت را نیز بر عهده داشته و از نیروهای متخصص قرارگاه خاتم الانبیا است که به عنوان یک مدیر صنعتی در سطح استان‌های تهران و البرز شناخته می‌شود.
علی درویش‌پور نیز در ۶ ماه گذشته پس از انتصاب حمیدرضا مومنی به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.
جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.
پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.
    

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها