فرماندار قشم:

۶ هزار متر مکعب آب شیرین دیگر برای تامین آب مصرفی همه شهرستان نیاز است



فرماندار قشم گفت: برای تامین آب مصرفی همه شهرستان، تولید ۳۰ هزار متر مکعب آب شیرین نیاز است که هم اکنون ۲۴ هزار متر مکعب در قشم تولید می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علیرضا نصری در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در کنار تامین این مقدار آب، اصلاح شبکه لوله کشی و آبرسانی در روستاها نیز باید اصلاح و تعمیر اساسی شود تا از هدررفت آب جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در ابتدای دوره اول دولت سابق از نظر تولید آب و برق در قشم در نقطه صفر بودیم و هم اکنون علاوه بر آب، ۳۶۰ مگاوات برق در قشم تولید می‌شود که جزیره را از این نظر بی‌نیاز کرده است.

فرماندار قشم تصریح کرد: تا پایان سال نیز ۴۰۰ مگاوات برق به تولید این انرژی در جزیره قشم اضافه می‌شود و مازاد آن به سرزمین اصلی انتقال می‌یابد.

وی اظهار کرد: مشکلات موجود در قشم به دلیل دوگانگی مدیریتی ایجاد شده که با تعامل خوبی که در دوران مدیریت آقای درویش پور ایجاد شد، بسیاری از مسایل حل شد.

 

 صبح امروز با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور، معاونان، استاندار هرمزگان، ائمه جمعه و جماعت شیعیان و اهل سنت قشم، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی، بزرگان و معتمدان جزیره قشم و جمعی از خانواده ایثارگران از خدمات ۶ ماهه علی درویش پور تقدیر شد و افشار فتح‌الهی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها