ارسال یک کامیون حامل بسته‌های آب معدنی به منطقه زلزله‌زده گیشان



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: یک کامیون حامل بسته‌های آب معدنی به منطقه زلزله زده گیشان غربی فین بندرعباس ارسال شد.

 

به گزارش صبح ساحل، امین قصمی با اعلام این خبر افزود: تاکنون سه تانکر آبرسانی نیز با ظرفیت ۳۱ هزار لیتر، به روستای زلزله زده گیشان غربی فرستاده شده است.
وی بیان کرد: بیشتر منازل روستای گیشان فین مخزن آب ندارند و قرار شد در صورت نیاز، برای آن منطقه مخزن آب ثابت نصب شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان اظهار کرد: آب گیشان بیشتر با چشمه آن منطقه تامین می شد که با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر، آبدهی کمی داشت.
قصمی ادامه داد: اکنون برای احیا و بهسازی این چشمه و تامین دوباره آب منطقه در تلاش هستیم.
وی افزود: پس از زمین لرزه‌های ۶.۴ و ۶.۳ روز یکشنبه ۲۳ آبان امسال در منطقه فین، آب ۱۴ روستا قطع شد که قطعی آب ۱۲ روستا به علت قطعی برق بود که پس از ۲ ساعت، مشکل برطرف شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در ۲ روستای بخش فین نیز خطوط انتقال آب با مشکل روبرو شده بود، که پس از ۲۰ ساعت به طور کامل رفع و جریان آب برقرار شد.
قصمی یادآور شد: اکنون آبرسانی پایدار در تمام مناطق زلزله زده در حال اجرا و خوشبختانه زلزله به تاسیسات آب خسارت جدی وارد نکرده است.

 


به گزارش براساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۴ در مقیاس امواج درونی زمین در ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه و در عمق ۱۵ کیلومتری از زمین و زلزله دیگری با بزرگی ۶.۳ در ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه، به فاصله یک دقیقه در عمق ۱۵ کیلومتری زمین روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه استان هرمزگان را لرزاند.

همچنین پس از آن ۱۴۰ پس‌لرزه به بزرگی بین ۳ تا ۵ در مقیاس امواج درونی زمین در این منطقه از جنوب کشورمان رخ داد و بر اثر این زلزله دو نفر جان خود را از دست دادند و حدود ۱۰۰ نفر نیز مصدوم شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها