حضور ۷۰ گروه جهادی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: عملیات اجرایی بازسازی مناطق زلزله زده استان با همکاری ۷۰ گروه جهادی در پنج محور آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا مدرس در بازدید از مناطق زلزله زده شمال بندرعباس با بیان اینکه پس از وقوع زلزله در بخش فین افزود: هشت گروه جهادی زیرمجموعه رضوان، ۱۷ گروه در سیاهو، ۲۵ گروه در فین و ۲۰ گروه جهادی در اطراف فین، نیازهای مردم را برای امداد رسانی زلزله زدگان پایش و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.
وی بیان داشت ّ فردا شنبه ۲۹ آبانماه عملیات اجرایی بازسازی مناطق زلزله زده در مرحله نخست با آواربرداری و تمیزکاری منازل آسیب دیده با همکاری گروه‌های جهادی آغاز می‌شود.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اظهارداشت: به این منظور، پنج محور با مدیریت مدیران پروژه بنیادمسکن در ستاد بازسازی مشخص شده و پنج نفر از نمایندگان ستاد مدیریت بحران استان، برنامه ها و اهداف اولویت دار ستاد بازسازی مناطق زلزله زده را برای آوار برداری، پیگیری و بر آن نظارت می کنند.
مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری هرمزگان که مسوولیت هماهنگی و مدیریت گروه های جهادی را در مناطق زلزله زده بر عهده دارد، در بازدید امروز استاندار، گزارشی را از روند خدمات رسانی به مناطق زلزله زده ارائه کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها