مشاور رییس جمهوری تاکید کرد:

تهاتر در بودجه تنها راهکار ارتقای زیرساخت‌های مناطق آزاد



مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: تهاتر در بودجه تنها راهکار ارتقای زیرساخت‌های مناطق آزاد است.

       

به گزارش صبح ساحل، «سعید محمد» و معاونین دبیرخانه در نشستی با حضور جمعی از نمایندگان و اعضای فراکسیون مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رفع موانع و مشکلات موجود در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، خواستار اعلام مشکلات، چالش‌های اجرایی و دغدغه‌های فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران مناطق آزاد توسط نمایندگان مجلس شد تا برای حل و فصل آن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام شود.

وی در این نشست تاکید کرد: دولت و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد مطالبه اصلاح قوانین این حوزه را داشته و نیازمند کمک مجلس هستند، کارآفرینی در مناطق آزاد بدون اصلاح قوانین امکان پذیر نیست، این مهم باید به عنوان یک پروژه فوری در هماهنگی و تعامل با نمایندگان پیگیری شود تا گره کار این مناطق باز شود.

سعید محمد افزود: ارتقاء جایگاه دبیرخانه و سازمان های مناطق در برنامه هفتم توسعه برای توسعه پایدار ضروری است، این مهم از سوی دولت خاصه معاون اقتصادی رئیس جمهوری و با کمک فراکسیون مناطق آزادی در حال پیگیری است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی تصریح کرد: تکمیل و تأمین زیرساخت ها در مناطق آزاد یکی از ابتدایی ترین ضرورت ها و ابزارهای توسعه این مناطق است که با درج در تبصره های بودجه و تهاتر ممکن خواهد شد.

این نشست که با محوریت بررسی و ارزیابی طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد موضوع کمیسیون اقتصادی، لایحه اصلاح تبصره ماده ۲۳ برنامه هفتم توسعه و لایحه اصلاح بند الف ماده ۶۵ احکام دائمی برگزار شد. 

       

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها