دانش‌آموزان هرمزگانی نشان طلا و برنز المپیاد نانو را از آن خود کردند



دانش آموزان هرمزگان یک نشان طلا و یک نشان برنز دوازدهمین المپیاد علمی نانوی کشور را ازآن خود کردند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: «امیرحسین دیوارگر» از آموزشگاه جامعه الصادق نشان طلا و «نگین دیگ زاده» از آموزشگاه فرزانگان هر ۲ از اعضای فعال پژوهش سرای دانش آموزی و آموزش و پرروش ناحیه ۲ بندرعباس نشان برنز دوازدهمین دوره المپیاد نانو را کسب کردند.

ایرج بیت اللهی روز شنبه با اعلام این خبرافزود:نخستین مرحله دوازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو دوشنبه مرداد امسال به صورت مجازی و با شرکت یکهزار و ۹۱۳ داوطلب هرمزگانی در سایت باشگاه نانو برگزار شد که بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان هرمزگانی در این ماراتن علمی شرکت کرده اند که ۳۲ نفر از آن‌ها به مرحله دوم راه یافتند.

وی بیان داشت: ۲ نفر از دانش آموزان نیز با کسب رتبه برتر و حد نصاب امتیاز لازم از مرحله استانی وارد مرحله دوم کشوری دوازدهمین المپیاد نانو شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: استان هرمزگان از هشتمین تا دوازدهمین دوره المپیاد نانو، چهار نشان طلا، ۲ نقره و پنج برنز در کارنامه خود دارد که این مهم نشان از توانمندی، خلاقیت و پشتکار دانش آموزان هرمزگانی در سایه تلاش و حمایت معلمان، مربیان و اولیا است.

بیت اللهی با بیان اینکه المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان هرمزگانی همواره ثابت کرده اند که در صورت توجه جدی و فراهم شدن زمینه و بستر رشد می توانند در عالی ترین سطوح علمی بدرخشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها