لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان گام نخست را با پیروزی برداشت 



تیم فولاد هرمزگان در نخستین بازی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور حریف اصفهانی خودش را شکست داد.
 
به گزارش صبح ساحل،  در هفته نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور قرمزپوشان فولاد هرمزگان به دیدار تاراز چادگان نماینده اصفهان رفتند و با دو گل این تیم را شکست داد. در نیمه نخست شاگردان نادر غله بانی با گل زیبای خسرو افرا یک بر صفر پیروز به رختکن رفتند.
در نیمه دوم فشار حملات فولاد روی دروازه سفید پوشان چادگان کم نشد و با گلی که علی زاهدی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند دو بر صفر از حریف خود جلو افتاد.
قرمزپوشان فولاد در ادامه می توانستند حداقل یک گل دیگر هم به ثمر برساند اما این اتفاق نیفتاد تا بازی با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد و فولاد در گام نخست سه امتیاز کسب کند.
برای فولاد هرمزگان در این دیدار مجتبی روشنگر، محمد امین زارعی، مظفر خسرو انجام، مازیار شفاهی، جواد مسلیان فر، علیرضا پور ارژنگی، مهرزاد دهقانی، محمد بوته، فریبرز جعفری، جواد پزشکی پور ،و خسرو افرا بازی کردند. 
هرنگ جوان بستک دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت ها در جزیره کیش موفق شد اقتدار این جزیره را با نتیجه چهار بر یک از پیش رو بردارد. همچنین تیم خلیج فارس میناب در هفته نخست به شیراز رفته است تا فردا با عقاب این شهر بازی کند. 
در گروه‌ بندی مرحله نخست فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور  تیم‌ های فولاد ، هرنگ بستک و خلیج فارس میناب سه نماینده هرمزگان در گروه پنجم با  تیم‌ های عقاب شیراز، پرسپولیس شیراز، شایان دیزل فارس، صنعت ابریشم اصفهان، تاراز چادگان، یزد لوله، نماینده یزد، اتحاد نیک شهر سیستان و بلوچستان، عرفان اقتدار کیش و شهید زحمتکشان جیرفت هم گروه هستند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها