کشف محموله ۳۰ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در محور بندرعباس به میناب



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف محموله ۳۰ هزار لیتری گازوئیل قاچاق توسط ماموران انتظامی استان در محور بندرعباس به میناب خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید احمدی واقع در محور "میناب - بندرعباس "در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سوخت در یکی از محور های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی میناب به محل مورد نظر اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: ارزش محموله سوخت کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال است و یک نفر متهم نیز در همین رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: محموله ۳۰ هزار لیتری کشف شده نیز پس از طی مراحل قانونی، تحویل شرکت پخش فرآورده های نفتی بندرعباس شد.

وی با اشاره به تاثیر سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و تولید ملی، تصریح کرد: برای ریشه کن کردن این پدیده فقط اقدامات قهری پاسخگو نیست بلکه باید با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی زمینه کاهش قاچاق را فراهم کنیم و مردم نیز باید از خرید کالاهای بدون اصالت و قاچاق خودداری کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تأکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ابراز داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگر در سطح جامعه می شود و پلیس هرمزگان با همه توان با این پدیده شوم اقتصادی مبارزه می کند.

شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها