بیمارستان تخصصی ارتش در بندرعباس بزودی به بهره‌برداری می‌رسد



فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: بیمارستان تخصصی ارتش در بندرعباس در حال تجهیز است و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

       

به گزارش صبح ساحل، دریادار دوم رضا قربانی ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان کرد: بیمارستان تخصصی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس در بخش ساختمان و زیرساختی بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان این که در مرحله نصب تزیینات و تجهیزات داخلی این بیمارستان هستیم، اظهار کرد: تجهیز این بیمارستان در بخش‌های تجهیزات پزشکی نیز با همکاری ارتش، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و استانداری هرمزگان در حال انجام است و بزودی این بیمارستان را افتتاح خواهیم کرد.

به گفته فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، با بهره‌برداری از این بیمارستان شاهد افزایش رضایتمندی مردم در حوزه بهداشت و درمان در استان نیز خواهیم بود چرا که مقرر شده این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش، به عموم مردم نیز خدمت‌رسانی کند.

دریادار رضا قربانی همچنین اضافه کرد: در اوج بحران کرونا در هرمزگان، 100 تخت بیمارستانی بیمارستان سید الشهدای ارتش را در بندرعباس به بستری بیماران کرونایی اختصاص دادیم و مراکز واکسیناسیون ارتش نیز در خدمت عموم مردم قرار داشت.

 

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها