دستگیری 2سارق طلا و جواهرات در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری دو سارق به صنف طلا و جواهرات توسط مأموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته موج، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به صنف طلا و جواهرات در سطح شهر بندرعباس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی جزئیات پرونده مشخص شد که سارقان با پوشاندن چهره و به ضرب چاقو و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت طلا و جواهرات درکوتاه‌ترین زمان کرده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی افزود: در همین رابطه مأموران پلیس آگاهی با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه دو نفر از سارقان شدند و پس از کسب اجازه از مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های تخصصی مأموران انتظامی چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به سرقت بعنف طلا و جواهرات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری همدستان این پرونده و سایر متهمان احتمالی همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها