مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور:

آیندگان هرمرگان با پیروزی آغاز کرد



تیم فوتسال آیندگان هرمزگان نخستین دیدار خود را در  مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور با پیروزی مقابل شهرداری ساوه آغاز کرد.

      

به گزارش صبح ساحل،  تیم آیندگان هرمزگان نخستین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه های کشور را با پیروزی‌ در برابر شهرداری ساوه پشت سرگذاشت. در این دیدار شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان در مصاف با تیم حریف به پیروزی چهار بر یک دست یافتند.
درنیمه نخست تیم ساوه خیلی زود به گل رسید وساسان پور شفتی دردقیقه دو با ضربه ای دقیق  دروازه میزبان را باز کرد. تیم آیندگان که انتطار چنین گل زود هنگامی نداشتند با حمله های پی درپی دروازه حریف را به خطر انداختند  اما با کم دقتی چند موقعیت گل را ازدست دادند و سرانجام محمد امین فارسی قفل دروازه شهرداری ساوه را با یک شوت زیبا گشود و یک دقیقه بعد امیر حسین دهقانی برای بار دوم دروازه بان حریف را تسلیم خود کرد تا نیمه نخست دو  بریک با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم نماینده هرمزگان باز هم دست از حمله های خود نکشید و با دو گل امیر حسین دهقانی و مهدی مهر نیا با نتیجه چهار  بریک در نخستین گام با یک پیروزی دلچسب به عنوان مدعی قهرمانی ظاهر شد.  
نماینده‌ هرمزگان در دیدار دوم فردا سه شنبه ساعت ۱۶به مصاف  گیتی پسند اصفهان می رود.
در بازی نخست امروز تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد چهار بر یک تیم شهدای گمنام تبریز را از پیش رو بردارد.
  لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه کشور در مرحله نهایی با حضور چهار  تیم گیتی پسند اصفهان ، شهدای گمنام تبریز ، شهرداری ساوه و آیندگان هرمزگان به میزبانی هرمزگان درسالن فجر بندرعباس برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها