۹۰ سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان نیازمند در شهرستان رودان توزیع شد



مدیر اجرایی گروه فرهنگی مردمی شهید ابراهیم هادی رودان گفت: تعداد ۹۰ سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان نیازمند شهرستان رودان توزیع شد.

    

به گزارش صبح ساحل، مجتبی نجفی مدیر اجرایی گروه فرهنگی مردمی شهید ابراهیم هادی رودان گفت: ۹۰ سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان نیازمند شهرستان رودان به مناسبت هفته بسیج توزیع شد.

وی ادامه داد: این  ۹۰ سری  جهیزیه به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال با همکاری  و مشارکت گروه جهادی شهید جعفری میناب علاوه بر رودان  در بین زوج‌های جوان در منطقه شرق استان بویژه میناب هم قرار گرفت.

نجفی تسهیل در امر ازدواج را یکی از کارهای پسنیده که از دیرباز در فرهنگ ایرانی و اسلامی وجود دارد دانست و عنوان کرد: این اقدام با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای داخلی در حال انجام است.

 وی گفت: این کار خیر با مشارکت ۶۰ درصدی  زوجین همراه  بود و تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.

مدیر اجرایی گروه فرهنگی مردمی شهید ابراهیم هادی رودان با بیان اینکه این امور نیک به یاد و استعانت از شهید والا مقام شهید ابراهیم صورت در این گروه فرهنگی صورت می پذیرد از حمایت قرارگاه تحول محلات بسیج حضرت ابوالفضل(ع) و کمیته امداد رودان قدردانی کرد.

   

       

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها