نشست و تبادل نظر و برنامه با مسئولین کلانشهر مشهد



رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از برگزاری نشست و تبادل نظر و برنامه با همتایانش در کلانشهر مشهد خبرداد و گفت: یکی از راهکارهای بیرون راندن آسیب‌های اجتماعی بالابردن خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات بندرعباس است.
به گزارش صبح ساحل، «احمد کناری نژاد»، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس، با تاکید بر اینکه برای رفع مسائل و مشکلات اجتماعی شهر بندرعباس به تشکیل یک قرارگاه نیاز است، گفت: با تشکیل این قرارگاه، می‌توان هماهنگی سازی و بسیج همه ارگان‌های ذیربط در بندرعباس صورت گیرد و یکی از فواید آن این است که باعث از بین بردن آثار دستگاه‌های دیگر نمی‌شود. وی عنوان کرد: یکی از راهکارهای بیرون راندن آسیب‌های اجتماعی بالابردن خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات بندرعباس است.
کناری نژاد با اشاره به اینکه یکی از راهکارها برای رسیدن به آن تبادل نظر و برنامه با کلانشهرهای موفق داخلی است، ادامه داد: شهر مشهد به عنوان شهری که در بحث خدمات شهری به ویژه حوزه جمع آوری پسماند و تفکیک زباله از مبدا همواره موفق و از شهرهای صدرنشین کشور است، می تواند الگوی مناسبی برای شهر بندرعباس برای الگو برداری و سپس بومی کردن آن و اجرا در سطح محلات بندرعباس باشد. وی با بیان اینکه در همین راستا نشستی با حضور اعضای کمیسیون های خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس و مشهد، با شهردار و شهرداران مناطق بندرعباس، معاون خدمات شهری و روسای سازمان های فضای سبز و پسماند بندرعباس با همتایانشان در مشهد برگزار خواهد شد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس همچنین از بازدید شبکه جداسازی آب خام از آب شرب، تصفیه خانه چهل بازه، کشت پارک، پارک وکیل آباد و پارک بانوان و پرنده نگری، کمربند سبز جنوبی، مرکز دفن زباله و خوشه های صنعتی، مرکز پایش محیط زیست، ایستکارها(سازماندهی مشاغل) و ایستگاه‌های آتش نشانی در این سفر به کلانشهر مشهد خبرداد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها